ثبت نام ورودی های 94 دانشگاه آزاد اسلامی علوم و تحقیقات تهران- دانشکده مدیریت

باسلام خدمت همه دانشجویان جدید دانشگاه آزاد اونم از نوع واحد علوم و تحقیقات، بخصوص تازه از جنس مدیران ...ضمن تبریک بابت قبولی در این دانشکده و باتوجه به اینکه از طریق ایمیل و نظرات درباره دانشگاه و دانشکده سوال دارید لازم دیدم چندتا نکته بگم:

1- امسال برخلاف سال گذشته اینطور که نشون میده دانشگاه نظم بهتری پیدا کرده و زمانبندی های منطقی تری برای ثبت نام اعلام کرده و با آمادگی بیشتری به استقبال دریافت پول!!!ببخشید منظورم ثبت نام داشنجویان ورودی 94 رفته...پس اصلااااااا به دلتون بد راه ندید 

2- برای اینکه از مراحل ثبت نام و فرم های مربوطه باخبر بشید میتونید برید به این آدرس برید و هرچی دلتون میخواد اطلاعات کسب کنید.

3- برای اینکه از ساعت و روزای کلاسا به صورت اولیه مطلع بشید میتویند به این آدرس بردید و بر روی دکمه میهمان کلیک کنید و در صفحه جدید اسم رشته مدیریت اجرایی انتخاب کنید.

4- برای اینکه از چارت درسی رشته مدیریت اجرایی مطلع بشید یه چرخی توی همین سایت خودمون بزنید پیداش میکیند بالاخره شما دیگه دانشجویید و باید خودتون یه سری چیزارو بجویید.

5- درخصوص اینکه ترم اولم چه واحدایی رو میدن و چه روزایی باید همین اول آب پاکی روی دستتون بریزم و بگم کاملا سیاست دیکتاتوری برقرار هستش و باید به خواسته های دانشکده احترام بگذارید. و اینم بگم که دوستان عزیز من، از همین اول به دنبال تطبیق واحد نباشید مثلا بگید من فلان رشته بودمو نباید این درس جبرانی بگیرم...چون وقتتون رو تلف کردید و باید دقیقا مثل چارتی که گفتم روی سایت پیدا کنید واحدهارو بگیرید...

در آخر براتون آرزوی موفقیت و ترمی سرشار از اوقات با نشاط می کنم....